2024. február 26., hétfő

Tizennyolcadik bejegyzés – Kitől származik orvosságom?

 

Tizennyolcadik bejegyzés – Kitől származik orvosságom?

Sokat gondolkoztam azon, hogy hogyan válaszoljak meg egy kérdést. Most jött el az a pillanat, hogy megtegyem ezt! Kitől származik orvosságom?  Bekötözöm sebeidet, meggyógyítom zúzódásaidat– így szól az Úr.” Jeremiás könyve 30. fejezet 17. vers mindenképpen azt a gondolatot adta tudomásomra, hogy csak egyedül nála / Istennél van az egyedüli gyógyszer a terheimre: „Pedig a mi vétkeink miatt kapott sebeket, bűneink miatt törték össze. Ő bűnhődött, hogy nekünk békességünk legyen, az ő sebei árán gyógyultunk meg.” (Ézsaiás 53:5) Ezt mondja Biblia.  Most én azt mondom lehet nem követtem el nagy vétket. Hidd el nekem, hogy Istennél nincs kicsi és nagy bűn.  Napokban nagyon sokat járt bennem rossz gondolat testi és lelki állapotommal kapcsolatban mikor semmi sem jó és minden fáj. Mikor már nincs semmilyen orvoság számomra csak vérzik lelkem és szívem akkor sokszor szokott eszembe jutni  a sok áldás, amit Istentől kaptam. Jézus, aki gyógyít! János 5:1-15 alapján

5:8 „Jézus ezt mondta neki: Kelj fel, vedd az ágyadat, és járj!”

5:9 „És azonnal meggyógyult ez az ember, felvette az ágyát, és járt. Aznap pedig szombat volt.”

Én is így voltam, mikor azt mondta nekem egy hang, hogy keljek fel és vegyem az irányt az utcára és ne foglalkozzak azzal, ki mit mond, csak menjek végig az utcákon. Ekkor jöttek hasonló kérdések, mint annak a bénának.

5:10 „A zsidók ekkor így szóltak a meggyógyított emberhez: szombat van, nem szabad felvenned az ágyadat.”

Nekem ez úgy lett mondva: Mónika szombat van, nem szabad az utcára menned, sem gép elé ülnöd nem szabad! Mégis mit mondott a meggyógyult ember a zsidóknak?

5:11” Ő így válaszolt nekik: Aki meggyógyított, az mondta nekem: Vedd az ágyadat, és járj!”

Én magam úgy választoltam: Aki meggyógyított lelkileg, az mondta nekem: Ülj a gép elé és menj az utcára! Csak jöttek tovább a kérdések, ahogy a meggyógyult embernek is.

5:12 „Megkérdezték tőle: Ki az az ember, aki azt mondta neked, hogy vedd fel, és járj?”

Megkérdezték tőlem is: Ki az az ember, aki ezt mondta nekem? Én még akkor nem tudtam mit mondjak! Miként a meggyógyult ember sem tudta!

5:13 „De a meggyógyított ember nem tudta, hogy ki az, mert Jézus félrehúzódott az ott tartózkodó sokaság miatt.”

Igaz mi nem voltunk sokan, de akkor sem tudtam igazán ki az! Mindezek után találkoztam Jézussal, ahogy a meggyógyult ember is a templomban.

 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése