2024. február 23., péntek

Tizenhatodik bejegyzés - ”….többé tehát nem én élek, hanem Krisztus él bennem” (Gal. 2:20)

 Tizenhatodik bejegyzés - ”….többé tehát nem én élek, hanem Krisztus él bennem” (Gal. 2:20)

              Elgondolkoztam napjaimban egy témán, amit sokszor mondanak nekem egyes emberek, hogy „Mónika nem értem ezt az életörömöd és az erős hited. Nagyon csodállak téged! Amikor ezt a mondatot olvasom vagy hallom akkor eszembe jut 2 igevers az egyik az”….többé tehát nem  én élek, hanem Krisztus él bennem” (Gal. 2:20)  A másik pedig Jakab 4:7 igevers: „Engedelmeskedjetek azért az Istennek, de álljatok ellen az ördögnek és elfut tőletek.” (Jakab 4:7)

         Senki se gondolja azt, hogy én már tökéletes vagyok és többé nem követek el bűnt. Aki ezt gondja az nagyon meg van tévedve! Talán jobban érthetőbb lesz, ha ideidézem az erre utaló igeverset:„Az Isten útja tökéletes, az ÚR beszéde színigaz. Pajzsa mindazoknak, akik hozzá menekülnek.” ( Zsolt. 8:30)

A keresztényeknek 2 természetűk van.

-       régi természet: mióta létezik?(Amióta emberként megszületünk.)

-       új természet: mióta létezik? (Amióta újjászületünk)

Mit jelent az újjászületés? Nekem azt mondja, ez a szó: másképpen új életet kezdünk.

Most ideidézem: János 1:12 versét: „Akik pedig befogadták (Jézus Krisztus), azokat felhatalmazta arra, hogy Isten gyermekeivé legyenek, mindazokat, akik hisznek az ő nevében.”(János 1:12)

 Nem azt jelenti, ha befogadtam Jézus Krisztust, akkor már a régi természetem nem marad meg! De az is megmarad az új és régi természet harcol egymással néha nálam is! Olyankor kérem, az Urat segítsen és kezembe veszem a Bibliát, de minden napi táplálékom lelkileg, mint ahogy testnek a kenyér.

Ez az én véleményem, hogy nem elég csak hinni, cselekedni is kell az Úr akaratát, mert akkor látnak az emberek változást életünkben.

Azt tudni kell, hogy senkit, nem kényszerit az Úr semmire!

 

Kívánom minden kedves Olvasóm életére Isten áldását!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése