2024. február 22., csütörtök

Tizenötödik bejegyzés - Lelki béke

 

Tizenötödik bejegyzés - Lelki béke

 

        Megtaláltam lelki békémet az Úrban! Miért is mondom ezt, nagyon könnyű rá a válaszom, mert érzem, hogy szeret engem az Úr és én is szeretem Őt! Igaz, hogy mozgássérült társaimtól nagyon sokat hallom napjaimban, „de Mónika, ha szeret minket az Isten, akkor miért engedi meg, hogy ennyi nehézségen mennünk keresztül?” Én erre annyit tudok válaszolni, hogy valamiért meg lett engedve, hogy így legyen!

        Tudom, sokan úgy vannak ezzel, „hogy miért pont rám enged ennyi nehézséget!” Én már nagyon sokat gondolkoztam rajta, s most szeretném nektek pár sorban elmesélni azt, hogy mire is jutottam és milyen választ kaptam rá!

        Én úgy érzem, és gondolom, hogy az Úr tudja, a legjobb mit miért enged ránk!  Hidd el nekem, hogy én is nagyon sokszor megkérdem, magamtól miért nem élhetek olyan életet, amilyet én szeretnék! Tudod, amikor ezt a kérdést felteszem magamnak, akkor az jut eszembe, hogy az Úr próbára tesz! Ennek ellenére kaptam tőle egy szabad szép életet! Tisztába vagyok én azzal, hogy nem sokan értik: azt, hogy miért mondom szabad és szép életet élhetek itt a Földön! Most figyelj nagyon, mert felteszek egy kérdést! Szerinted, amit eddig elértünk azt saját erőnkből értük el? Én úgy gondolom, hogy nem! Mondok egy példát a magam életéből, hogy érthető legyen! Például: hogy megismerhettem a lakhelyemen egy nagyon kedves, aranyos fiatal leányt interneten keresztül és azóta találkozunk is napjainkban, ahogy az időnk engedi! Nagyon szeretjük egymást!

         Nem csodálatos dolog, hogy Isten küldötte lett felém? Hidd, el nekem Isten tudja, mire vágyik az ember!  S aki hisz Őbenne annak minden lehetséges! Ez a Bibliában is meg van írva: még hozzá a Márk evangéliumában! Hogyan is szól az a Bibliavers: „Jézus pedig monda néki: Ha hiheted azt, minden lehetséges annak, aki hisz.” (Márk 9:23)

        Én azt kívánom minden kedves Olvasómnak, hogy ők is találják meg a lelkük békéjét, ahogy én is megtaláltam az Úrban! Azóta sok mindent könnyebben el tudok viselni és sok álmomat valóra tudom váltani Isten segítségével!

        Ezért, nagyon hálás vagyok az Úrnak.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése