2024. február 16., péntek

Harmadik bejegyzés - Mit szeretek, ami boldogságot jelent nekem?

Harmadik bejegyzés - Mit szeretek, ami boldogságot jelent nekem? 

Tudom már sokan tudják, hogy mit szeretek, ami boldogságot jelent nekem. Most is nagyon boldog vagyok. hogy Isten vezetésével elérem azt, amit jónak lát és nem azt értem el, amit a én szívem szeretne hanem, amit Isten akar. Tudod én azt szeretem, amit Isten szeret. Biblia azt írja, hogy: Ezékiel 2:7 RÚF Hirdesd nekik az én igéimet, akár hallgatnak rá, akár nem törődnek vele; hiszen engedetlen nép ez! 
Nem adom fel a hírhedést, mert tudom ez egyetlen dolog, amivel az Isten bőségesen megáldott. 

 Látod mit mond Isten igéje? Lehet nem hallgatnak rá, de nekem boldogságot jelent, hogy isten akarata szerint élhetek. 

Boldogságomnak titka, hogy dicsérem az Urat és hiszek benne

 Boldogságom titka egyszerű, de sok embernek furcsa. Én nem értem mi olyan döbbenetes benne, mikor azt mondom, hogy Isten adja, a boldogságom mióta tiszta szívemből hiszek Őbenne. A zsoltár írója is ezt írja, hogy: Boldog ember az, aki bízik benned." (Zsolt 84:13) 

Nem, hogy csak bízok benne, hanem örömöt is lelek az Uramnak szavába. Ezt is mondja a szentírás a Biblia: Zsoltárok 112:1-ben. „Dicsérjétek az Urat.; Boldog az ember, aki féli az Urat, [és] az ő parancsolataiban igen gyönyörködik.” 

Sokan kérdezik már tőlem a sorstársaim, de az ép embertársaim is, hogy hogyan lehet dicsérni az Urat, mikor bennük nincs ilyen bölcs gondolata, ami segítené a társukat, önmagukat elfogadni.

 Gondolom dicsérni az Urat sok féleképpen, lehet, nem csak versírással, történetírással vagy honlap készítéssel stb. Amiket én csinálok. Például dicsérheted száddal hangoddal, énekeddel, a kezeddel, a lábaddal, rajzoddal, festményeddel stb. van még sok olyan dolog, amivel kimutathatjuk a dicséretünket és imádatunkat az Isten felé. A 

DICSÉRET LÉNYEGE: 

„elismerően nyilatkozni valamiről, vagy tetszést elismerést kifejezésre juttatni valami felé, szavakkal vagy dallal felmagasztalni”. (értelmező szótár) 

A dicsőítés látható módon is kifejezhető:

 Ünneplés, ujjongás énekben, írásban, rajzban, festményben, kiáltásban, beszédben, zenében, táncban stb. 
De ezt nem kérte Isten, hanem megparancsolta nekünk! 

Zsoltárok 150:6-ban: „Minden lélek dicsérje az Urat! Dicsérjétek az Urat!” Ezt több Bibliai részben olvashatjuk! 

Mégis hogyan dicsérjük?

 Dicsőíteni nem a saját érzéseink, gondolataink benyomása vagy kedvünk szerint kell, hanem ahogy azt, az Úr megkívánja. 

Befejezésül Zsoltárok 103:1-2 „ A Dávidé.; Áldjad én lelkem az Urat, és egész bensőm az ő szent nevét. Áldjad én lelkem az Urat, és el ne feledkezzél semmi jótéteményéről.”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése