2024. február 15., csütörtök

Első bejegyzés - Miért vagyok más?

 

Ez lett blog címe. Nem azért lett ez a címe, hogy sajnáltassam magam, hanem azért, mert sokak számára másnak tűnők igen más vagyok a régi életemhez képest. Ezt jól látod! Az viszont lehet, hogy rejtély számodra, hogy miért?

 

Tudod minden ember más?! Most jön a lényeg, hogy elmondjam neked, azt, amit te látsz, hogy más lett az életem vagy ahogy egyesek mondják nekem, olyan pozitív lettél! Tudod ehhez egy dolgot kellett tennem hinni és befogadnom az Urat a Megváltót.

 

  Nem volt ez könnyű, de sikerült döntést hoznom, ahogy olvasni kezdtem a Szentírást több igeversét egyre inkább azt, éreztem nála lel lelkem igazi békére. Tudod, amit mai napig nem felejtek mikor meghoztam a döntést, hogy milyen érzés volt könnyekkel azt mondani, hogy igen Te vagy Mennyei Apám  Jézus és legyen meg a Te akarod!

 

Sokak nem értik, hogy nekem sem anyám, sem apám mégis boldog és vidám életet élhetek, mert ige világosan leírja, hogy Isten az igazi szeretet és az élet kenyere!

 

„Én vagyok az élet kenyere.” Jánosn 6, 48 „Mert úgy szerette Isten e világot, hogy az ő egyszülött Fiát adta, hogy valaki hiszen ő benne, el ne vesszen, hanem örök élete legyen.”

 

/János evangéliuma 3,16/

 

Nem csodálatos? Ki tudna ennyire szeretni? Hát nincs ennél nagyobb szeretet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése